جديدترين قيمت هاي پارچه مبلي جديد و مبل شويي!

ارايه اطلاعات و خدمات مشاغل ايران

جديدترين قيمت هاي پارچه مبلي جديد و مبل شويي!

بسته به دكوراسيون داخلي خود، شما مي توانيد پارچه هاي مبلي كلاسيك، مدرن، سلطنتي و ... را در جديدترين طرح ها انتخاب نماييد.

مبل شويي يكي از اموري است كه به طور ميانگين هر خانواده سالي يكبار به آن مي پردازد. برخي از خانواده ها مبل شويي را خود اجرا مي كنند اما گروهي ديگر اين امر را به شركت هاي خدمات منزل و يا برخي به قاليشويي واگذار مي كنند.

نكته مهم: سعي كنيد زماني كه هر گونه لكه روي مبل هايتان ايجاد مي شود اعم از لكه انواع نوشيدني، لكه چربي، لاك، خون و ... خودتان سريعا اقدام به مبل شويي نماييد تا لكه به تار و پود پارچه نفوذ نكند. زيرا پس از گذشت مدت زماني ديگر قادر به پاك كردن لكه نمي باشيد و مجبور مي شويد براي ازبين بردن آن توسط كارخانه ها اقدام به مبل شويي نماييد.

گاهي ممكن است شدت لگه هاي موجود بر روي مبل به گونه اي باشد كه حتي شركت ها و يا كارخانه هاي مبل شويي قادر به از بين بردن آن ها نباشند و يا بخواهيد اقدام به تغيير دكوراسيون داخلي كنيد در اين صورت شما مي توانيد با صرف هزينه اي كمتر به تعويض پارچه هاي مبلي خود بپردازيد كه به آن رويه كوبي مبل مي گويند.

قيمت بهترين پارچه هاي مبلي در بازار تهران

شايد شما هم در فكر تعويض پارچه مبلي خود باشيد و يا بخواهيد براي مبل هاي جديد خود پارچه مبلي اتخاب كنيد اما زماني كه وارد فروشگاه ها يا گالري هاي پارچه مبلي مي شويد با قيمت هاي متفاوتي رو به رو خواهيد شد و از خريد آن منصرف مي شويد!

قيمت پارچه مبلي بسته به قديمي و يا جديد بودن پارچه مي تواند متفاوت باشد:

قيمت پارچه مبلي جديد همانطور كه از نام آن پيداست ممكن است به دليل داشتن طرح هاي جديدتر و به روز تر بالاتر باشد. بسته به دكوراسيون داخلي خود، شما مي توانيد پارچه هاي مبلي كلاسيك، مدرن، سلطنتي و ... را در جديدترين طرح ها انتخاب نماييد.

دليل دوم كه مي تواند قيمت پارچه مبلي جديد را بالاتر ببرد جنس پارچه مي باشد. امروزه با توجه به پيشرفت هاي روزافزون در صنعت پارچه سازي واضح است كه پارچه هايي با كيفيت بالاتر و قيمتي بيشتر روانه بازار خواهد شد.

دليل سوم كه مي تواند قيمت پارچه مبلي جديد را افزايش بدهد واردات پارچه مبلي مي باشد. اگر پارچه توليد داخل باشد مشخص است كه قيمت پارچه مبلي جديد كمتر مي باشد اما اگر پارچه ها از كشورهاي ديگر وارد شوند نظير تركيه، ايتاليا و ... با توجه به هزينه هاي گمرك، مسافت و ... به طبع قيمت پارچه مبلي جديد بيشتر خواهد شد.

رويه كوبي مبل روشي درست براي مبل هاي خراب است؟

رويه كوبي مبل يكي از حساس ترين و ظريف ترين مراحل تعمير مبل مي باشد كه هزينه بيشتري نيز به خود اختصاص خواهد داد.

براي اقدام به رويه كوبي مبل سعي كنيد از تعمير كاري ماهر و مجرب استفاده نماييد، زيرا دوخت و تميزي پارچه مبلي اولين چيزي است كه به چشم مي آيد.

همچنين براي اقدام به رويه كوبي مبل مي توانيد پارچه مبلي را خود شما متناسب با دكوراسيون منزلتان انتخاب نماييد و يا مسئوليت آن را بر عهده تعميركار مبل قرار دهيد و يا در مورد جنس پارچه ها و انتخاب آن ها از تعمير كار مشورت خواهيد.

توجه نماييد كه قبل از اقدام به رويه كوبي مبل در مورد قيمت نهايي با تعميركار به توافق برسيد سپس اقدامات لازم را انجام دهيد.

هزينه رويه كوبي مبل چقدر است؟

دستمزد رويه كوبي يكي از پر هزينه ترين فعاليت ها براي تعمير مبل است. كه بستگي به 2 مورد دارد.

  1. نوع و متراژ پارچه اي كه براي رويه كوبي استفاده مي شود
    اين هزينه براي يك دست مبل 7 نفره است. يا يك مبل 7 نفره را در نظر بگيريد كه در پشت مبل هم از پارچه استفاده شده. كاملا منطقي است كه هزينه دستمزد رويه كوبي يك مبل كه در پشت آن پارچه استفاده نمي شود از مبلي كه در پشت آن پارچه استفاده شده است، بيشتر شود.
  2. حرفه اي بودن تعمير كاري كه رويه كوبي را انجام مي دهد.

در نظر داشته باشيد كه در زمان استفاده از پارچه هاي گران قيمت براي رويه كوبي، بهتر است تعمير كار حرفه اي اين كار را انجام دهد. كه در پايين به شما براي تشخيص دادن يك تعمير كار حرفه اي كمك خواهيم كرد.

آيا هر مبلي را بايد تعمير كرد؟

كاملا مشخص است كه جواب اين سوال خير است. مي توانيم با در نظر گرفتن موارد زير، جواب اين سوال كه آيا مبل شما ارزش تعمير دارد يا خير؟ مشخص شود.

در صورتي كه ساختمان مبل شما يا به صورت درست تر كلاف مبل شما كيفيت خوبي داشته باشد، مي توان گفت كه تعمير مبل شما كار درستي است ولي در غير اين صورت يا پس از تعميرات مبل، مبل كيفيت خود را به زودي از دست خواهد داد و فقط براي يك مدت كوتاهي مبل شما ظاهر خوبي دارد و يا هزينه بيشتري نسبت به خريد يك مبل جديد بابت تعميرات مبل خود بايد پرداخت كنيد.

پيشنهاد مي شود در صورت تمايل به تعمير مبلي كه كلاف خوبي ندارد، هزينه زيادي بابت پارچه مبلي خود پرداخت نكنيد و در مقابل هزينه خوبي بابت پارچه خود در زماني كه مبل شما از كلاف خوبي برخوردار است پرداخت كنيد چون پس از تعمير مبل خود، يك مبل كاملا سالم و نو داريد كه مي تواند چندين سال براي شما قابل استفاده باشد.

براي اطلاعات بيشتر كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.