عكس دكوراسيون داخلي شيك با جديدترين مدل گچبري كلاسيك و فرانسوي

گچبري كلاسيك و فرانسوي

يكي از جذاب ترين و چشم نواز ترين اموري كه در زيبا تر شدن منزل به ما كمك شاياني خواهد كرد استفاده از گچبري متناسب با فضاي دكوراسيون داخلي منزل مي باشد.

با توجه به اين كه صنعت گچبري پيشينه اي ديرينه دارد اما امروزه با پيشرفت بي نظير در اين صنعت شاهد گچبري هاي بسيار تماشايي خواهيم بود كه مي توان سليقه هر فرد را با هر سبك دخواه از جمله كلاسيك، فرانسوي و … هنگام انتخاب اجرا و پياده سازي نمود.

نمونه گچبري هاي جديد كلاسيك و فرانسوي

در ادامه نمونه هايي از دكوراسيون داخلي شيك به همراه گچبري را در قالب تصوير در اختيار شما قرار خواهيم داد تا بتوانيد ايده هايي منحصر به فرد و متفاوت براي منزل خود بيابيد و حس زيبايي و آرامش را چندين برابر نماييد.

نماي گچبري سقف پذيرايي و نور پردازي دور لامپي

دكوراسيون داخلي شيك همراه گچبري كلاسيك

دكوراسيون فرانسوي منزل با الهام از گچبري

تلفيق هوشمندانه گچبري و كاغذ ديواري

آينه كاري و گچبري زيباي سقف و ديوار ها

گچبري دستي به سبك فرانسوي

لازم به ذكر مي باشد كه برخي از اين گچ بري هاي زيبا در قالب گچبري پيش ساخته مي باشند كه به صورت آماده در بازار موجود مي باشند كه مي توانيد به راحتي و با توجه به سليقه خود آن ها را انتخاب كنيد و از يك گچ بر و يا استادكار ماهر بخواهيد تا اقدامات لازم براي نصب را انجام دهند.

گچبري سنتي بسيار شيك سقف پذيرايي و ديوارها
گچبري و نور پردازي ستون و سقف پذيرايي
گچبري فوق العاده زيباي ستون و بالاي درب
تاثير گچبري مدرن در نماي داخلي منزل

استفاده از تركيب رنگهاي شيك پس از گچبري

 نكته مهمي كه مي بايست به آن اشاره كنيم اين است كه استفاده از گچبري تنها براي سقف ها و ديوار هاي پذيرايي كاربرد ندارند بلكه مي توانيد از اين هنر زيبا در سقف ها و ديوار هاي اتاق خواب، سقف آشپزخانه، اتاق نشيمن، بالاي درب هاي ورودي، ستون ها، راهرو ها و همچنين سقف ها و ديوار هاي حمام و دستشويي نيز از اين هنر بهره گرفت كه پس از آن مي توانيد اقدام به به نقاشي ساختمان كنيد و با استفاده از رنگ هاي طلايي، آبي فيروزه اي، سبز ياغوتي و … جلوه اي بي نهايت متفاوت به خانه خود هديه دهيد.

گچبري شيك سقف اتاق خواب
گچبري فرانسوي ديوار و سقف اتاق خواب
گچبري كلاسيك بسيار زيباي سقف پذيرايي
طرح خاص گچبري و نورپردازي سقف و ديوار پذيررايي
گچبري در تهران
الهام از هنر گچبري مدرن و آينه كاري در دكوراسيون داخلي
گچبري سلطنتي دور سقفي

عشق، زبانی است که همواره در شعر و ادبیات فرانسوی به شکلی مخصوص و زیبا بیان شده است. از زمان شاعران معروف مانند ویکتور هوگو و آلفرد دو موسه تا به امروز، عبارات عاشقانه فرانسوی توانسته‌اند احساسات عمیق عشاق را به نحوی ارزشمند و فراتر از زبان معمولی انتقال دهند.

 

یکی از عبارات عاشقانه در فرانسوی این است: "Mon amour pour toi est éternel." به معنای "عشق من به تو جاودانه است." این عبارت نشان‌دهنده پایداری و ابدیت عشق است که عاشقان به یکدیگر ابراز می‌کنند. همچنین، عباراتی مانند "Je suis fou de toi" به معنای "من عاشق تو هستم" و "Tu es mon âme sœur" به معنای "تو دوست جان من هستی" نیز از جمله عباراتی هستند که در فرانسه برای بیان عشق و ارتباط عمیق با دیگری به کار می‌روند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.