معرفي 10 دوربين عكاسي برتر و گرانقيمت جهان

ارايه اطلاعات و خدمات مشاغل ايران

معرفي 10 دوربين عكاسي برتر و گرانقيمت جهان

در گذشته براي ديدن تصاوير گرفته شده با استفاده از دوربين هاي عكاسي نياز به توسعه و ظاهر كردن عكس بود. توسعه فن آوري و دوربين هاي ديجيتال باعث شده است شما بتوانيد در لحظه عكسبرداري تصوير گرفته شده را ببينيد. دوربين هاي ديجيتال با ويژگيهاي جالب و خاص شان بازار عكاسي را تسخير كرده اند. در اين نوشته گران ترين دوربين هاي عكاسي در دنيا آورده شده اند.

1. Hasselblad H4D 200MS

به قيمت 45 هزار دلار
دوربين Hasselblad H4D 200 MS يك دوربين عالي از يكي از بهترين توليد كنندگان دوربين عكاسي در دنيا است. رزلوشن تصاوير 200 ميليون پيكسل است كه امكان عكاسي بي نظير با رنگ هاي فوق العاده را فراهم مي كند.

در گذشته براي ديدن تصاوير گرفته شده با استفاده از دوربين هاي عكاسي نياز به توسعه و ظاهر كردن عكس بود. توسعه فن آوري و دوربين هاي ديجيتال باعث شده است شما بتوانيد در لحظه عكسبرداري تصوير گرفته شده را ببينيد. دوربين هاي ديجيتال با ويژگيهاي جالب و خاص شان بازار عكاسي را تسخير كرده اند. در اين نوشته گران ترين دوربين هاي عكاسي در دنيا آورده شده اند.

2. Seitz 6×17 Panoramic

به قيمت 43 هزار دلار
دوربين پانورماي Seitz 6×17 توانايي عكسبرداري تا 160 ميليون پيكسل را دارد. اين دوربين مي تواند در هر ثانيه 300 مگابايت داده توليد كند. كنترل اين دوربين بسيار آسان است و شما مي توانيد با استاده از تبلت يا لپتاب خود عكس ها را ديده و ذخيره كنيد. اين دوربين براي عكاسي از منظره، دسته جمعي و هر تصوير ديگري كه به كيفيت بالا نياز دارد ايده آل است.

3. Phase One P65+ Digital Back Medium Format with 645 DF

به قيمت 40 هزار دلار
دوربين Phase One P65+ يك دوربين ديجيتال با سنسور فول فريم است. اين تكنولوژي به شما اجازه مي دهد كه تصاوير با كيفيت بسيار بالا را به آساني تهيه كنيد. حتي در حالت 3200 ISO، اين دوربين مي تواند تصاويري با كيفيت 15 مگا پيكسل تهيه كند. اين دوربين مي تواند به بدنه 645 DF متصل شود كه در ابتدا با همكاري شركت Mamiya توليد شده است.

4. Panoscan MK-3 Panoramic

به قيمت 40 هزار دلار
دوربين پانورماي Panoscan MK-3 يك تصوير 360 درجه را در 8 ثانيه تهيه مي كند. اين دوربين از يك فرايند خاص براي ايجاد تصاوير پانورما استفاده مي كند.

5. Leica S2-P

به قيمت 30 هزار دلار
در حالي كه Leica هميشه يكي از برندهاي محبوب عكاسان بوده است Leica S2-P در ميان عكاسان طبيعت طرفداران زيادي دارد. اين دوربين مجهز به يك سنسور 30 در 45 ميليمتري است و تصاوير 37٫5 مگا پيكسلي تهيه مي كند. اين دوربين ضد آب است و باطري آن عمر بسيار طولاني دارد. علاوه بر اين ها ويژگيهاي فوكوس خودكار محدوده زيادي را پوشش مي دهد. اين دوربين به دوربين مورد علاقه جهانگردان تبديل شده است.

6. Canon EOS 1D Mark III

به قيمت 12 هزار دلار
Canon EOS 1D Mark III يك دوربين ديجيتال با انعكاس تك لنزي 10 مگا پيكسلي است. اين دوربين به يك سنسور 28٫1 در 18٫7 ميليمتري CMOS مجهز است كه رزلوشن 3888 در 2592 را فراهم مي كند. اين سنسور 45 پوينت AF دارد. اين دوربين همچنين محدوده ISO 100 تا 3200 دارد و محبوبيت آن به دليل تصوير برداري سريع و با كيفيت بالا است.

7. Pentax 645D

به قيمت 10 هزار دلار
دوربين Pentax 645D يك دوربين 40 مگاپيكسلي است كه تصاوير بسيار با كيفيت آن در سايز هاي چاپ بسيار بزرگ هم كيفيت خود را از دست نمي دهند. سنسور CCD 44 در 33 ميلي متر آن كيفيتي براير 7264 در 5440 دارد كه باعث مي شود انعطاف پذيري بيشتري در بريدن تصاوير وجود داشته باشد. اين دوربين يك سيستم فوكوس خودكار 11 پوينت دارد و محدوده ايزو 100 تا 1600٫ منظره ياب اين دوربين شيشه اي است و يك منشور ذوزنقه اي با فوكوس قابل تغيير دارد كه باعث يافتن فريم دقيق مي شود.

8. Nikon D4

به قيمت 6000 دلار
دوربين Nikon D4 يكي از سريع ترين دوربين هاي موجود در بازار است كه براي عكاسي صحنه هاي متحرك و ورزشي بسيار مناسب است. اين دوربين سنسور 16٫2 مگاپيكسل CMOS دارد كه در كنار پردازنده EXPEED 3 به شما اجازه مي دهد، 11 فريم در ثانيه ثبت كنيد. اين دوربين محدوده ايزو 100 تا 12800 و 51 پوينت AF دارد.

9. Canon EOS 5D Mark III

به قيمت 3900 دلار
دوربين Canon EOS 5D Mark III تصاويري با رزولوشن 22٫3 مگا پيكسل تهيه مي كند كه حاصل از سنسور CMOS با فريم كامل است. اين دوربين همچنين از پردازش تصوير DIGIC 5+ كنون استفاده مي كند. اين دوربين داري 61 پوينت ماژول AF و محدوده گسترده ايزو از 100 تا 25600 است كه قابل افزايش به 102400 است. قابليت هاي بسيار عكاسي اين دوربين با كيفيت بسيار عالي در مقايسه با ساير انواع دوربين داراي انعكاس تك لنزي در بازار است.

10. Sony Alpha A99

به قيمت 3300 دلار
دوربين Sony Alpha A99 گل سر سبد دوربين هاي تك لنز انعكاسي سوني است. عكس هاي گرفته شده با اين دوربين 24٫3 مگاپيكسل كيفيت دارند. اين دوربين از تكنولوژي SLT بهره مي برد كه مجهز به منظره ياب الكترونيكي است. اين منظره ياب باعث مي شود كيفيت تصويري به اندازه 2٫4 ميليون دات حاصل شود كه در كنار تكنولوژي OLED اين دوربين را به يكي از بهترين ها در بازار تبديل مي كند.

منبع



بهترین دوربین عکاسی نیمه حرفه‌ای ارزان قابل تهیه در بازار امروزه یکی از گزینه‌های پرطرفدار در جمع دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای است. این دوربین‌ها عموماً دارای ترکیبی از ویژگی‌های پیشرفته و قابلیت‌های مناسبی هستند که برای عکاسان حرفه‌ای و حتی علاقمندان به عکاسی تازه کار می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند. برخی از بهترین دوربین‌های نیمه حرفه‌ای ارزان قابل ذکر شامل مدل‌هایی از شرکت‌های معروفی مانند Canon، Nikon و Sony هستند. این دوربین‌ها عموماً دارای حسگرهای APS-C یا حتی full-frame هستند که کیفیت تصاویر بالا و کارایی مناسبی را فراهم می‌کنند.

 

در انتخاب بهترین دوربین نیمه حرفه‌ای ارزان، عواملی مانند کیفیت تصویر، سیستم فوکوس، قابلیت ضبط ویدئو، نوع و تعداد لنزهای قابل استفاده و همچنین امکانات اتصال به ابزارهای دیگر مانند کامپیوتر و تلفن همراه نقش مهمی ایفا می‌کنند. برای علاقمندان به عکاسی حرفه‌ای، انتخاب دوربینی با امکانات پیشرفته و کیفیت بالای تصویر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجایی که انتخاب بهترین دوربین نیمه حرفه‌ای بستگی به نیازها و سطح تجربه شما دارد، مطالعه‌ی نقد و بررسی‌های مستقل و مشاوره با کارشناسان می‌تواند در این فرآیند به شما کمک کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.