بررسي ابزار، هزينه و انواع شيشه ها در شيشه بري

ارايه اطلاعات و خدمات مشاغل ايران

بررسي ابزار، هزينه و انواع شيشه ها در شيشه بري

بنا بر گزارش سايت خبري افكارنيوز: حتما در طول زندگي خود بارها شاهد شكسته شدن شيشه‌هاي ساختمان خود شده‌ايد! و در اين زمان به فكر خدمات شيشه بري ساختمان افتاده‌ايد. شكسته شدن و خورد شدن شيشه‌ها اتفاقي است كه بايد هرچه سريع‌تر به رفع آن بپردازيم؛ زيرا عدم توجه به اين موضوع باعث آسيب‌هاي جبران ناپذيري خواهد شد.

اما براي جلوگيري و رفع خطرات پيش از هرچيز بايد از يك شيشه‌بر ماهر بخواهيم تا كارهاي لازم را به‌صورت كاملا استاندارد و حرفه‌اي و در كمترين زمان ممكن انجام دهد و به پايان برساند.

اين روزها براي آنكه اين خدمت هرچه سريع‌تر انجام شود مي‌توانيد از خدمات شيشه‌بري سيار در نكت استفاده نماييد كه در ادامه به بررسي آن خواهيم پرداخت.

شيشه‌بري سيار به چه صورت انجام مي‌شود؟

يكي از شغل‌هاي پرخطر و حساسي كه مي‌توان به آن اشاره نمود شيشه بري و خدمات آن مي‌باشد. در اين شغل پر خطر جوانب احتياط مي بايست بيش از پيش رعايت شود.

حفظ آرامش و داشتن ذهني بدون دغدغه پيش زمينه اين شغل حساس مي‌باشد. ظرافت و داشتن سليقه يكي ديگر از نيازهاي اين شغل مي‌باشد تا شيشه بر بداند كه بايد از چه طرح شيشه‌اي براي چه قسمتي از خانه يا محيط كار استفاده كند. از ديگر عوامل مهم در اين شغل داشتن اطلاعات كافي از انواع شيشه مي‌باشد؛ اينكه بدانيم براي كدام قسمت از ساختمان بايد چه نوع شيشه‌اي با چه يراق آلاتي استفاده كنيم بسيار مهم مي‌باشد.

اما اين شغل به دو صورت انجام مي‌گيرد: شيشه بري سيار و ثابت كه هر يك از آن‌ها به صورت شبانه روزي مي‌توانند فعاليت داشته باشند.

در شيشه بري سيار شخص شيشه بر در هر مكاني كه شما بخواهيد آماده مي‌شود؛ تنها كافي است تماس بگيريد و آدرس محل مورد نظر خود را به او اعلام كنيد. در اين زمان شيشه بر مي‌بايست در اولين فرصت خود را به محل مذكور برساند در غير اين صورت نبايد خدمت را بپذيرد مگر اينكه شرايط اضطراري نباشد و با توافق مشتري زماني را مشخص كند.

نوع ديگري از شيشه بري را حتما در محل زندگي خود ديده‌ايد. مغازه‌هايي وجود دارد كه مي‌توانيد به آن‌ها مراجعه كنيد و درخواست خود را بگوييد.

هر دو مورد ذكر شده مي‌توانند به صورت شبانه روزي انجام بگيرند؛ اما نميتوان گفت كه شيشه بري شبانه روزي را همه انجام مي‌دهند. در مواقع ضروري حتما مي‌بايست با شيشه‌برهايي كه 24 ساعته خدمات مي‌رسانند تماس بگيريد.

خدمات شيشه بري در تهران شامل چه مواردي مي‌شود؟

شايد زماني كه شيشه اي در خانه شما ميشكند ندانيد كه آيا مي‌توانيد از خدمات شيشه بري استفاده كنيد با خير؟ در ادامه به خدماتي كه قابل ارائه مي‌باشد اشاره خواهيم كرد.

  1. اندازه گيري تمام قسمت‌هايي كه داراي شيشه مي‌باشند.
  2. نصب شيشه براي درب‌ها
  3. نصب شيشه براي انواع پنجره
  4. نصب و اندازه گيري پارتيشن‌هاي شيشه اي
  5. انداختن شيشه براي شيشه‌هاي ميز تلويزيون، بوفه، ميز ناهارخوري، كتابخانه، ويترين مغازه‌ها
  6. ساخت باكس‌هاي شيشه اي
  7. و غيره

بهتر است زماني كه با شيشه بري تماس مي‌گيريد درخواست خود را اعلام نماييد تا تمامي ابزارهاي لازم براي خدمت رساني محيا گردد.

شما مي توانيد در سايت خدمات آنلاين نكت تمام خدمات شيشه بري براي انواع شيشه و آموزش هاي مختلف در اين زمينه را مشاهده كنيد و راه ارتباطي با شيشه‌بر را پيدا كنيد

ابزار مورد نياز در شيشه بري

ميدانيم كه هر شغل و حرفه اي ابزار مختص به خود را دارد كه براي اين حرفه نيز به ابزار بسيار ظريفي احتياج داريم. استفاده از دستگاه‌هاي اتوماتيك شيشه بري، مترهاي حرفه اي، جعبه ابزار و كمك هاي اوليه، دستكش و كفش مناسب، خط كش مخصوص، ميز برش، قاپك، گردبر، جداكن، الماس مخصوص شيشه بري از جمله ابزار و وسايل مورد نياز براي هر شيشه بر مي باشد كه نداشتن هر يك از آن‌ها حين كار قطعا كار را به تعويق خواهد انداخت. پس به خاطر داشته باشيد كه هنگام درخواست خدمت، به طور كامل شرايط و جزئيات را توضيح دهيد.

اندازه گيري و طريقه نصب شيشه

يكي از مهمترين قسمت ها اندازگيري شيشه‌ها مي‍باشد. پيشنهاد مي كنيم براي اقدام به اين كار خودتان دست به كار نشويد و اين مهم را به دست متخصص خود بسپاريد. شيشه برها به صورت دقيق اندازه شيشه ها را ميگيرند و كمي و كاستي آن را در نظر ميگيرند.

دقت داشته باشيد كه براي اندازه گيري شيشه هاي بوفه و ميزها نبايد اندازه شيشه ها كمتر يا بيشتر باشند زيرا به درستي در بوفه جا نميفتند و يا اگر مقدار اضافي بر روي ميز قرار بگيرد امكان آسيب و برندگي آن وجود دارد.

يك نصاب شيشه بر ماهر هميشه به طور كامل محاسبات خود را انجام ميدهد و با اين دقت نظر خود در وقت صرفه جويي ميكند. اگر خودتان قصد داريد تا شيشه ها را اندازه بگيريد، استانداردترين حالت ممكن آن اين است كه از پشت كار اين عمل را انجام دهيد.

هزينه‌ها به چه صورت محاسبه مي‌شود؟

در شيشه بري هزينه ها و دستمزدها به صورت جداگانه مي‌باشد. به اين صورت كه هزينه دستمزد، يراق آلات و رفت و آمد بسته به شرايط متفاوت مي باشد. افزايش و كاهش قيمت شيشه بري مستقيما به عوامل زير بستگي دارد:

  • طرح شيشه‌ها
  • جنس و كيفيت شيشه
  • اندازه شيشه‌ها
  • سختي كار
  • فاصله كارگاه تا محل
  • تعداد شيشه‌ها
  • جنس و كيفيت يراق آلات

توجه داشته باشيد كه هنگام استفاده از خدمات شيشه بري حتما فاكتور شفاف براي خريد هر گونه يراق آلات مصرفي را از شيشه بر بگيريد تا هزينه اضافي از شما دريافت نشود. زيرا برخي از شيشه برها جانب انصاف را رعايت نمي كنند و هزينه بيشتري دريافت مي كنند.

هر چه كيفيت يراق آلات بالاتر باشد هزينه بالاتر مي رود اما كار در نهايت طول عمر بيشتري را دارد.

اين نكته را در نظر داشته باشيد كه هنگام شيشه بري نبايد هيچگونه خط و خشي برروي شيشه ها وجود داشته باشد زيرا اين خط و خش ها دقيقا شيشه را براي شكسته شدن آماده مي كند و مي بايست پس از مدت اندكي براي خريد شيشه هاي جديد هزينه كرد.

اگر دقت كرده باشيد زماني كه از يك شيشه بر قيمت ميگيريد با شما از واحد متر مربع صحبت مي كند يعني قيمت را بر اين اساس به شما مي گويد.

انواع شيشه و معرفي آن

در نظر داشته باشيد كه براي هر مكان و يا هر شي اي نياز به يك نوع خاصي از شيشه مي باشد. به عنوان مثال بهترين نوع شيشه براي ويترين مغازه از نوع سكوريت مي باشد زيرا در برابر ضربه بسيار محكم‌تر و مقاوم عمل مي كند.

از انواع شيشه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • شيشه هاي ضد ضربه
  • آينه
  • شيشه هاي ميرال و سكوريت
  • شيشه لمينت

 همانطور كه مي دانيد آينه ها يكي از جذاب ترين نوع از شيشه ها مي باشند كه براي طراحي‌هاي داخلي ساختمان بسيار محبوب مي باشند. و همانطور كه ميدانيد از آنجايي كه در خانه همه ما آينه وجود دارد و در طول شبانه روز چندين بار از آن استفاده مي كنيم بهتر است نوع مرغوب و مناسب آن را انتخاب كنيم. موجي كه برروي برخي از آينه ها وجود دارد چهره ما را به خوبي نمايش نميدهد پس حتما از يك شيشه بري ماهر بخواهيد تا بهترين نوع آن را براي شما نصب كند.

توجه داشته باشيد كه براي نصب شيشه لمينت حتما با يك شيشه‌بر ماهر در اين زمينه ارتباط داشته باشيد و حتما مطمئن باشيد كه قبلا در زمينه شيشه لمينت و نصب شيشه لمينت فعاليت داشته باشد.

مدل هاي بسيار جديدي از پارتيشن‌ها و شيشه‌هاي بالكني وجود دارد كه علاوه بر زيبايي خاص و بي‌نظيري كه فراهم مي‌آورد به راحتي جمع مي شوند و فضاي بسيار كمي را اشغال مي‌كنند. اين نوع از شيشه ها از جنس سكوريت هستند تا در برابر بادهاي شديد مقاومت بيشتري را از خود نشان دهند.

زمان تحويل كار به چه صورت محاسبه مي‌شود؟

يكي از مهمترين عواملي كه در زمينه شيشه بري براي مشتريان بسيار مهم است، زمان تحويل كار مي باشد كه اين مسئله كاملا به انتخاب ما بستگي دارد.

به غير از شيشه هاي ضروري كه بايد در كمترين زمان توسط شيشه بري سيار و يا شبانه روزي نصب گردد، انتخاب گونه اي از شيشه ها بنا بر اندازه بزرگ و با طرح و مدل خاص مي تواند زمان بر باشد. اما معقول ترين زمان در نظر گرفته شده براي انجام اين كار بين 3 تا 10 روز كاري مي باشد. براي شيشه هاي ضروري زمان از 1 يا 2 ساعت شروع مي‌شود كه البته اين مدت زمان بسته به دور بودن يا نزديك بودن شيشه بر به محل، مي تواند تغيير كند.

توجه داشته باشيد كه يك شيشه‌بر ماهر بايد ويژگي هاي زير را دارا باشد:

  • آشنايي با انواع شيشه ها
  • وقت شناس بودن
  • حرفه اي بودن در اندازه گيري
  • تحويل به موقع كار
  • استفاده از يراق آلات با كيفيت و معتبر
  • ارايه فاكتور واضح به مشتري
  • آشنايي با طرح‌هاي جديد و مدرن
  • ارائه پيشنهادهاي جالب به مشتري
  • داراي خلاقيت و ابتكار براي صرفه جويي در گرفتن جاي زياد

 

اميدوارم اين مطلب جامع در مورد شيشه بري و نصب شيشه توانسته باشد مشكلات رايج در اين موضوعات را بررسي و راهكار مناسب براي آن ارائه داده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.