با ترفندهاي شستشوي فرش و نقاشي ساختمان آشنا شويد!

ارايه اطلاعات و خدمات مشاغل ايران

با ترفندهاي شستشوي فرش و نقاشي ساختمان آشنا شويد!

از جمله خدمات پر مخاطب منزل مي توان به شستشوي فرش و نقاشي ساختمان اشاره نمود. اما قبل از اقدام به انجام اين خدمات لازم است اطلاعاتي در مورد آن ها داشته باشيد.
خدماتي يك قاليشويي معتبر براي شستشوي فرش:

  1. به خاطر داشته باشيد كه هنگام اقدام به شستشوي فرش مي بايست نزديك ترين و با كيفيت ترين قاليشويي به محل سكونت خود را بيابيد.
    خدمات كارخانه هاي قاليشويي شامل: لكه گيري، ترميم و رفوي فرش مي باشد.
    مطابقت قيمت ذكر شده در ابتدا مكالمه و فاكتور
    استفاده از جديدترين دستگاه هاي مكانيزه و مدرن شستشوي فرش
    استفاده از مواد شوينده مجاز و بهداشتي
    تحويل فرش با بسته بندي
    و ...

لازم به ذكر مي باشد كه هيچگاه جمله "قاليشويي با كمترين هزينه" را نخوريد. به دو دليل:

  1. اين شركت ها يا از دستگاه هاي مدرن و اوماتيك براي شستشوي فرش برخوردار نمي باشند و به صورت غير بهداشتي فرش را شسته و خشك مي نمايند.
    و يا افراد كلاهبرداري مي باشند كه با گرفتن فرش هاي مشتريان خود، دفتر كار خود را تعطيل كرده و ديگر خبري از آن ها نيست.

اين را بخاطر داشته باشيد كه يك شركت معتبر و با كيفيت هميشه داراي يك تعرفه ثابت مي باشد و هيچگاه از جمله هايي مبهم در مورد تعرفه و قيمت قاليشويي و همچنين مشخص شدن نرخ بعد از مشاهده فرش مشتري استفاده نمي كنند. تمامي قاليشويي هاي موجود در شهر مي بايست تعرفه اي ثابت به مشتري ارائه دهند و تنها در امري همچون لكه گيري، ترميم فرش و … كه امري تخصصي است بايد فرش مشاهده شود؛ پس هر زمان كه با دفتر يا كارخانه تماس برقرار كرديد و شفافيتي در تعيين نرخ ثابت قالي شويي دريافت نكرديد حتما در كار اين مجموعه شك كنيد و تحقيق بيشتري نماييد.

بهترين روش شستشوي فرش كدام است؟
شايد اين سوال براي شما مطرح باشد كه روش هاي امروزي براي دوام و جلوگيري از آسيب فرش مناسب تر است يا روش سنتي؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم بسته به نوع كيفيت و بافت فرش (دستباف و ماشيني) انتخاب نوع شستشو متفاوت مي باشد.

براي شستن فرش هاي ماشيني هرچند مي شود به روش سنتي عمل نمود اما بسيار بهتر است كه از روش هاي قاليشويي مدرن استفاده كنيد زيرا استفاده از ماشين آلات مدرن قاليشويي صدمه و آسيب بسيار كمتري به باقت فرش مي رساند و مي توان از فرش در سال هاي بيشتري استفاده نمود.

اما براي شستن فرش هاي دستباف و ابريشمي توصيه مي شود از روش سنتي و با نظارت و عملكرد استادي ماهر و با تجربه در زمينه قاليشويي فرش هاي دستباف به روش سنتي، استفاده كنيد تا آسيبي به فرش هاي گران قيمت وارد نشود.
 
بهاي مصوب  نقاشي ساختمان و بهترين روش محاسبه هزينه هاي نقاشي:



نقاشي ساختمان از جمله خدمات منزل محسوب مي گردد كه به طور ميانگين هر ايراني خانه خود را هر 4 سال يكبار رنگ آميزي مي كند. اما هنگام اقدام به اين امر ممكن است با قيمت هاي مختلفي مواجه شود.

  • قيمت نقاشي ساختمان بسته به نوساز و يا قديمي ساز بودن خانه بسيار متغير مي باشد. درواقع هر چه ميزان ترك خوردگي هاي سقف و ديوار ها و همچنين ميزان نم دادن آن ها بيشتر باشد به طبع قيمت نقاشي ساختمان نيز افزايش مي يابد.

    يكي ديگر از مواردي كه مي تواند در قيمت نقاشي ساختمان بسيار تاثيرگذار باشد نوع رنگ و كيفيت آن مي باشد. در نقاشي ساختمان رنگ هاي مختلفي از جمله: رنگ پلاستيكي، رنگ بلكا، رنگ مولتي كالر، رنگ روغن، رنگ آكريليك داريم كه استفاده از هر يك از آن ها قيمت نقاشي ساختمان را تغيير خواهند داد.

    متراژ خانه يا محل كار نيز يكي ديگر از موارد تاثيرگذار در قيمت رنگ آميزي ساختمان مي باشد به طور كلي هر چه متراژ و ابعاد خانه بزرگتر باشد رنگ بيشتر، وقت بيشتر و در نهايت هزينه بيشتري براي رنگ كردن ساختمان نياز است.

براي اطلاع از بهترين شركت هاي خدماتي شستشوي فرش و نقاشي ساختمان به سايت نكت مراجعه نماييد.

source

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.