جلوگيري از مصرف بي رويه آب هنگام اقدام به شستشوي فرش

مشكل كمبود آب يكي از مهمترين مسائل در سال هاي اخير مي باشد كه همه مسئولين را به فكر راهكارهايي براي صرفه جويي در مصرف آب واداشته است.

يكي از اين راه كار ها استفاده از قاليشويي ها به جاي شستشوي فرش در منزل مي باشد كه علاوه بر صرفه جويي در مصرف آب، در صرفه جويي در وقت نيز موثر مي باشد.

قاليشويي در كارخانه ها به دو صورت تمام اتوماتيك و نيمه اتوماتيك انجام مي گيرد كه مي توانيد در نهايت فرش خود را با بسته بندي پلاستيكي و بهداشتي تحويل بگيريد و از آن استفاده نماييد.

براي انتخاب بهترين قاليشويي سعي كنيد در نزديكترين مكان به محل زندگي خود دست به اين اقدام زنيد.

سعي كنيد از معتبر بودن كارخانه قاليشويي مطلع شويد كه براي اين كار مي توانيد از اهالي ساختمان خود و يا دوستانتان پرس و جو نماييد.

استفاده از دستگاه هاي تمام اتوماتيك قاليشويي  از جمله دستگاه هاي ريلي و ميزي سبب شده است كه امروزه حتي پرسنل قالي شويي زحمت چنداني نسبت به شستشوي فرش به روش نيمه اتوماتيك و يا دستي نداشته باشند و به همين دليل اين شغل پر طرفدار محسوب مي گردد.

يكي ديگر از دستگاه هايي كه همه كارخانه ها به آن مجهز مي باشند دستگاه هاي خشك كن و يا آبگير فرش مي باشند كه در مرحله پاياني آب موجود در فرش را گرفته و خشك خواهد كرد.

قيمت دستگاه هاي قاليشويي بسته به نوع و جنسي كه دارند متفاوت مي باشند و بهتر است بنا بر نياز و بودجه خود بهترين و با كيفيت ترين نوع آن را انتخاب نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.