چگونه يك تركيب رنگ حرفه اي با نقاشي ساختمان و كاغذ ديواري براي خانه و شيشه پنجره ها خلق كنيم؟

براي آنكه بتوانيد تركيب هاي چشم نواز براي دكوراسيون خانه ايجاد كنيد بايد بدانيد كه چه رنگ ها و طرح هايي را بايد با يكديگر تركيب كنيد!

شما به راحتي مي توانيد خانه خود را با تركيب زيبايي از نقاشي ساختمان با كاغذ ديواري و يا به صورتت تنها از هر يك استفاده كنيد. كافي است بدانيد كه چه رنگ هايي باهم همخواني دارند!

زماني كه مي خواهيد اقدام به نقاشي ساختمان كنيد انتخاب رنگ ساختمان يكي از دغدغه هاي هر يك از اعضاي خانواده مي باشد. اكثر خانه هاي ايراني براي رنگ ساختمان خود از سفيد و يا شيري استفاده مي كنند.

نقاشي ساختمان مدرن يكي از تكنيك هايي است كه ما ايراني ها حرف اول را در دينا مي زنيم. به دليل اينكه از ديرباز استفاده از نقاشي ساختمان براي زيبايي منزل و محل كار خود استفاده مي كنيم.

چندي سال است كه در برخي موارد نصب كاغذ ديواري جايگزين نقاشي ساختمان براي ما شده و در برخي موارد از تركيب اين دو براي بهتر كردن دكوراسيون داخلي خود استفاده مي كنيم.

يكي از مواردي كه در دكوراسيون داخلي ما تاثير بسيار زيادي دارد، پنجره ها و شيشه هايي است كه در ديوار هاي ما كاربرد دارد. معمولا ديوارهاي ما از يك يا دو پنجره استفاده شده و همين موضوع باعث شده است كه استفاده از شيشه و يك شيشه بر حرفه اي بسيار براي ما مهم باشد.

 اما اگر بخواهيد تنوع بيشتر و جذاب تري در خانه خود براي نقاشي ساختمان و كاغذ ديواري داشته باشيد مي توانيد با دستور العمل هاي زير رنگ هاي جذابي را براي خانه و يا محيط كار خود انتخاب نماييد و همچنين درب ها و پنجره ها را با رنگ هايي زيبا و متفاوت رنگ آميزي كنيد.

چند تركيب زيبا براي رنگ ساختمان:
  نارنجي پررنگ همراه  كمي يشمي = مسي

·  پودر طلايي همراه روغن جلا = طلايي

·  آبي همراه سياه = سرمه اي

·  سبز چمني همراه كمي سياه = سبز لجني

·  سفيد همراه كمي مشكلي = فيلي

و بيش از صدها تركيب رنگ زيبا براي رنگ ساختمان كه مي توانيد با اجراي آن ها لذت ببريد.

چرا به يك نصاب حرفه اي كاغذ ديواري نياز داريم؟

هرچقدر تلاش بكنيم كه بهترين كاغذ ديواري را خريداري و انتخاب كنيم ويا از با كيفيت ترين رنگ هاي ساختماني براي دكوراسيون داخلي خود استفاده كنيم، باز هم يان نصاب كاغذ ديواري ويا نقاش است كه كار آخر را انجام مي دهند.

يعني نوك پيكان دكوراسيون داخلي ما براي بهتر شدن نصاب كاغذ ديواري است.

در اين كار تجربه حرف اول را مي زند. اگر نصاب كاغذ ديواري ما تجربه مناسبي در زمينه نصب كاغذ ديواري نداشته باشد مي توان گفت تمام تلاش و هزينه هاي ما براي بهتر كردن دكوراسيون داخلي ما از بين مي رود

به خصوص براي كاغذديواري هاي سه بعدي ويا طرح دار خاص. به همين دليل است كه در زمان خريد كاغذ ديواري فروشنده نصاب را به شما معرفي مي كند.

از مهمترين مواردي كه يك نصاب كاغذ ديواري بايد انجام دهد زير سازي ديوار براي نصب است. مي توان گفت مهمترين عمل است. اگر اين كار به درستي انجام نشود كاغذ ديواري به درستي روي ديوار نخواهد نشست.

نكات مهم نقاشي پنجره ها بعد از نصب شيشه و شيشه بري سيار:

  • خدماتي كه شيشه بري سيار موظف به انجام آن مي باشد عبارتند از نصب كردن و تعويض كردن تمام شيشه هاي موجود در ساختمان و منزل از جمله شيشه پنجره ها، درب ها، شيشه تلويزيون، ميز عسلي، بوفه و ...
  • مطمئن شويد كه از چه نوع شيشه و چه نوع يراق آلاتي در شيشه بري و نصب آن استفاده مي گردد.
  • تعيين كنيد كه مي خواهيد از چه رنگ شيشه اي استفاده نماييد. رنگهاي شيشه عبارتند از دودي، برنزي، شفاف، نيمه شفاف، آبي و سفيد
  • هزينه دستمزد، يراق آلات و كرايه اياب و ذهاب در شيشه بري سيار به صورت جداگانه محاسبه مي گردد كه حتما قبل از شروع به كار با شيشه بر به توافق برسيد.
  • در پايان كار حتما فاكتور يراق آلات مصرفي به همراه اسم آن ها را در خواست نماييد.
  • و ...

تركيب رنگ ساختمان و كاغذ ديواري در زمان نصب و نقاشي:

اگر ديوار هاي خود را با رنگ هايي خاص رنگ آميزي كرده ايد سعي كنيد از وسايل دكوراتيو با رنگ هايي متناسب و مكمل آن ها استفاده نماييد. در زير به نمونه هايي از رنگ ها و كاغذ ديواري هايي كه با يكديگر جلوه زيباتري به دكوراسيون داخلي منزل شما خواهند بخشيد اشاره مي كنيم:

  1. بنفش سلطنتي به همراه آبي يا خاكستري
  2. خردلي به همراه حنايي
  3. گلبهي همراه صورتي يا بنفش
  4. سبز كله غازي به همراه زرد طلايي
  5. نارنجي خرمالويي به همراه نك مدادي
  6. و ...

سعي كنيد هنگام انتخاب رنگ ساختمان و نصب كاغذ ديواري ريسك پذير باشيد و بسته به مدرن، كلاسيك و يا سلطنتي بودن وسايل و يا سليقه خود رنگ ها را انتخاب كنيد.

http://www.payamsara.com/blog/118-%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.