خانه خود را قبل از نقاشي ساختمان و كاغذ ديواري آماده كنيد تا شكه نشويد

 همانطور كه مي دانيد آماده‌سازي خانه قبل از نقاشي ساختمان و نصب كاغذ ديواري يكي از مهم ترين كار ها در طراحي دكوراسيون داخلي منزل ميباشد،  بي دقتي در اين قضيه مي تواند باعث آسيب رساندن به قسمت‌هاي مختلف خانه و همچنين باعث ضرر مالي بسيار زيادي شود.

بنابراين هنگامي كه شما در حال  آماده‌سازي خانه قبل از اين اقدامات مي باشيد ، بايد به يك سري از نكات توجه كنيد،  ما در اين مطلب قصد داريم نكاتي را در رابطه با آماده سازي خانه قبل از رنگ آميزي ساختمان و نصب كاغذ ديواري براي شما ذكر كنيم.

نكات مهم قبل از نقاشي ساختمان و نصب كاغذ ديواري:

 همانطور كه ميدانيد نقاشي ساختمان و نصب كاغذ ديواري يكي از پروژه هاي بزرگ و كارهاي بزرگ براي هر خانه اي است و قطعاً نتيجه كار افراد تازه وارد در اين عرصه نسبت به افراد با تجربه كاملا مشخص مي باشد و با يك نگاه ساده مي توانيد متوجه شويد رنگ ساختمان شما را چه كسي انجام داده است.

بنابراين بهتر است براي نقاشي ساختمان و نصب كاغذ ديواري به سراغ افراد حرفه اي برويد،  قطعاً شما نمي توانيد اين كار را خود به تنهايي به بهترين شكل ممكن انجام دهيد بنابراين با صرف هزينه مي توانيد بهترين نتيجه ممكن را دريافت كنيد و در نهايت از رضايتمندي كار لذت ببريد.

 جمع آوري وسايل:

 براي آماده سازي خانه قبل از اقدام به نقاشي ساختمان و نصب كاغذ ديواري اولين قدم  اين است كه يك سري از وسايل بايد به طور كامل  برداشته شوند،  از جمله:  پرده ها،  تابلوها ،  لوسترها و چراغ هاي روشنايي، ميخ ها ،  درپوش هاي كليد پريز ها جزو وسايلي هستند كه حتماً هنگام آماده سازي خانه و يا محل كار بايد به طور كامل برداشته شوند.

پوشاندن كف خانه:

همانطور كه ميدانيد، هنگام رنگ آميزي ممكن است رنگ كف زمين ريخته شود بنابراين بهتر است كه شما كف خانه و يا گوشه هاي ديوارها را بپوشانيد همچنين ممكن است چهارچوب هاي در و پنجره ها نيز در معرض پاشيدگي رنگ قرار بگيرند بنابراين سعي كنيد كه آنها توسط درزگير بپوشانيد.

درزگير هاي مخصوص را مي توانيد از فروشگاه هاي خدمات نقاشي ساختمان تهيه نماييد.

جابجايي وسايل:

اگر مبلمان و وسايل دكوري شما قابليت اين را ندارد كه هنگام نقاشي ساختمان و كاغذ ديواري آنها را از منزل خارج كنيد بهتر است آنها را در يك اتاق نگه داريد تا تمامي رنگ آميزي انجام شود و پس از اينكه نوبت به آن اتاق رسيد بايد وسايل را از آنجا خارج كنيد و شروع به رنگ زدن اتاق كنيد.

اين نكته را در نظر داشته باشيد كه شما بايد وسايل را در جايي نگه داريد كه مطمئن هستيد هيچ گونه آسيبي به هنگام رنگ‌آميزي به آنها وارد نمي شود.

پس از اينكه نقاشي به طور كامل انجام شد، از وسايل تزييني براي كناره هاي ديوارهاي خود استفاده كنيد. برخي از افراد اين اشتباه را زياد  انجام مي‌دهند و پيش از رنگ آميزي تمامي تزيينات منزل را بر روي ديوار نصب مي كنند كه قطعاً اين كار ميتواند ضرر مالي و هزينه زيادي را براي شما در پي داشته باشد.

در صورتي كه هر گونه لكه و يا كثيفي در حين كار سبب آسيب ديدن به مبل هاي شما شد مي توانيد براي تميز كردن مبل اقدام نماييد.

بررسي ديوارها:

يكي ديگر از نكاتي كه هنگام آماده سازي  خانه قبل از نقاشي ساختمان و نصب كاغذ ديواري بايد در نظر داشته باشيد بررسي ديوارها است،  منظور اين است كه بررسي كنيد كه آيا ديوارهاي شما آسيب ديدگي و يا ترك خوردگي دارند؟ و يا اينكه جاي ميخي بر روي آن‌ها باقي مانده است يا خير؟

اگر ديوارهاي شما هر كدام از اين مشكل ها را داشت، بايد پيش از نقاشي و يا استفاده از كاغذ ديواري آنها را برطرف كنيد تا هيچ درز و تركي در بين ديوار هاي اصلي وجود نداشته باشد.

همچنين كه گرد و غبار نيز مي‌تواند در نتيجه كار تاثير منفي داشته باشد بنابراين تميز كردن ديوارها نيز يكي از نكاتي است كه هنگام آماده سازي خانه قبل از نقاشي ساختمان و كاغذ ديواري بايد به آن بسيار توجه كنيد زيرا اگر اين مرحله را ناديده بگيريد در نهايت ديوارهاي شما بسيار كثيف خواهند شد و” قبل از نقاشي ساختمان ديوارها بايد تميز باشند “ يا اينكه كاغذ ديوار ها به خوبي بر روي ديوار جايي نخواهند گرفت و زير آن حباب تشكيل خواهد شد.

پس از تميز كردن ديوار به صورت كامل بايد اجازه دهيد كه ديوار كاملاً خشك شود و سپس كار بر روي آن را آغاز كنيد. و در آخر اينكه اگر شما وسايلي را داريد كه نمي توانيد آن را جا به جا كنيد بايد سعي كنيد كه روي آن ها را به خوبي بپوشانيد تا اثرات رنگ بر روي آنها باقي نماند.

اگر سوالات متعددي در زمينه تميز كردن كاغذ ديواري در ذهنتان دارين مي توانيد كليك نماييد و بدون هيچ دردسري خودتان به تميز كردن آن ها بپردازيد.

در نكت نكاتي براي آماده سازي خانه قبل از نقاشي ساختمان ذكر شد كه اميدواريم مورد توجه شما عزيزان قرار گرفته باشد همانطور كه پيشتر گفتيم اين اقدامات از اهميت بسيار بالايي برخوردار هستند كه ميتواند در روند كار تاثير گذار باشند كه اين تاثير مي تواند مثبت و يا منفي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.