بهترين هاي خريد صندلي اداري و خريد مبل

ارايه اطلاعات و خدمات مشاغل ايران

بهترين هاي خريد صندلي اداري و خريد مبل

امروزه شغل اكثر افراد به گونه اي است كه بيشتر ساعات شبانه روز را پشت ميز كار خود مي گذرانند پس براي انتخاب يكصندلي اداري مناسب بايد نهايت دقت را داشت. در ادامه به انواع صندلي اداري و كاربرد ان ها اشاره مي كنيم.

  1. صندلي مديريت: از پرطرفدار ترين نوع صندلي اداري محسوب مي گردد كه ابعاد بزرگ و بلندتري نسبت به ساير صندلي هاي اداري ديگر دارد و نسبت به آن ها از قيمت بيشتري برخوردار مي باشد.
  2. صندلي 24 ساعته: براي افرادي طراحي شده است كه كه در مدام بر روي صندلي مي نشينند كه به صورت ارگونوميك يا طبي طراحي شده است.
  3. صندلي ارگونوميك: با خريد صندلي اداري ارگونوميك در واقع شما مبل راحتي منزل را به محل كار خود آورده ايد! طراحي اين صندلي متناسب به حالت فيزيكي افراد مي باشد و از ايجاد آسيب هايي كه در طول نشستن بر روي صندلي اداري براي افراد پيش مي ايد اعم از كمر درد، زانو درد، گردن درد، ديسك كمر و ... جلو گيري مي كند.
  4. صندلي كامپيوتر: مخصوص ميز هاي كامپيوتر مي باشد چون با ميز هاي كامپيوتر ارتباط خوبي دارند و به راحتي با توجه به قابليت ارگونوميك بودن آن، تنظيم مي گردد.
  5. صندلي كنفرانس: اين صندلي اداري نسبت به ساير صندلي هاي ديگر از ويژگي ها و قابليت هاي كمتري برخوردار مي باشد كه به آن صندلي هيئت مديره نيز مي گويند.

كه با توجه به مكان مورد نظر مي توانيد صندلي اداري مناسب را انتخاب نماييد.

از جمله لوازمي كه در طول روز همه ما با آن سر و كار داريم مبل و صندلي مي باشد. خريد مبل و خريد صندلي يكي از مهمترين اموري است كه براي حفظ سلامت جسماني و فيزيكي بدن نياز به يك انتخاب خوب و سودمند مي باشد. امروزه به دليل پيشرفت تكنولوژي انواع صندلي و مبل مناسب با هر نوع سليقه اي در بازار وجود دارد كه كار ما را هنگام انتخاب و خريد مبل و ريد صندلي آسان كرده است. اما بهتر است قبل از خريد مبل و صندلي دلخواه خود به نكات طلايي كه در ادامه به آن ها اشاره ميكنيم توجه نماييد!

نكات مهم قبل از خريد صندلي اداري !

  1. مكان مورد نظر خود را انتخاب كنيد! اينكه بدانيد چه نوع صندلي اداري مورد نياز شماست به شما كمك مي كند تا در خريد صندلي تقريبا نيمي از راه را رفته باشيد.
  2. هنگام خريد صندلي ، صندلي را انتخاب كنيد كه متناسب با ابعاد بدني شما باشد!
  3. اگر در طول شبانه روز بيشتر وقت خود را صرف نشستن پشت ميز كار خود مي كنيد، بهتر است كه از صندلي ارگونوميك يا همان صندلي طبي استفاده نماييد.
  4. براي خريد صندلي به فروشگاه هايي كه برند هاي معتبر را به فروش مي رسانند مراجعه نماييد.
  5. هنگام خريد صندلي از دارا بودن ضمانتنامه و گارانتي صندلي مطوئن شويد.
  6. روكش صندلي را به گونه اي انتخاب كنيد كه سبب تعريق بدن پس از اندكي استفاده نشود.
  7. صندلي انتخابي شما حتما قابليت تنظيم ارتفاع را داشته باشد.
  8. هنگام خريد صندلي اگر وزنتان بالا است حتما از صندلي هايي كه قابليت تحمل وزن بالا را دارند خريداري كنيد.
  9. و ...

با رعايت نكات بالا مي توانيد انتخابي مناسب و آسان در خريد صندلي تجربه كنيد. در ادامه به نكاتي مهمي كه قبل از خريد مبل بايد به آن توجه كرد اشاره مي كنيم.

با رعايت اين نكات مي توانيد خريد مبل را به آساني و با كمال رضايت انجام دهيد.

نكات طلايي قبل از خريد مبل !

  1. در اين مورد نيز ابتدا تعيين كنيد كه براي چه مكاني مي خواهيد مبل خريداري كنيد؟ پذيرايي، نشيمن، اتاق كار و ...
  2. پس از تعيين مكان مورد نظر به ابعاد منزل و يا محل كار خود توجه نماييد. در صورتي كه منزل و يا محل كار شما كوچك مي باشد سعي كنيد هنگام خريد مبل از مبل هايي كه داراي ابعاد كوچكتر و سبك هستند استفاده نماييد.
  3. در نمايشگاه ها و فروشگاه هاي معتبر اقدام به خريد مبل نماييد و از دارا بودن گارانتي و خدمات پس از فروش آن اطمينان حاصل نماييد.
  4. دقت نماييد كه از پارچه هاي مرغوب و با كيفيت براي پارچه مبل استفاده كرده باشند.
  5. اگر كودكان خردسال داريد بهتر است به خريد مبل هايي با رنگ تيره تر بپردازيد تا مدام دردسر شسشتشو را نداشته باشيد.
  6. هنگام خريد مبل، مبلي را انتخاب كنيد كه از چارچوب و بدنه محكمي برخوردار باشد تا بر اثر استفاده در طول مدت زمان اندك، مقاومت خود را از دست ندهد و مجبور به هزينه دوباره براي خريد مبل نباشيد.
  7. سعي كنيد متناسب با دكوراسيون منزل خود رنگ مبل را انتخاب نماييد.
  8. مطوئن شويد كه در ساخت مبل از فوم سرد كه قابليت انعطاف پذيري بيشتري را دارد استفاده شده باشد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.